مردان خدا رفتند و ما بايد يادشان كنيم
سلام
با توجه به قولي كه داده بوديم و با كمك برادر بسيجي سيد محمد خاتم نژاد در حال جمع آوري اطلاعات شهداي محله امام زين العابدين و پايگاه مقاومت شهيد يوسفي هستيم.
كه سعي داريم هر هفته دو يا بيشتر از دوبار در مورد شهداي محله مان اطلاعاتي را در وبلاگ شهيد يوسفي قرار دهيم.
اميد داريم كساني كه اطلاعاتي در مورد شهدا و جانبازان دارند در اختيار ما قرار دهند تا بتوانيم شهدا را به مردم بشناسانيم.
+ نوشته شده در ۱۳۸۸/۰۱/۰۸ ساعت ۵ ب.ظ توسط بسيجي فعال
|